ზარის მოთხოვნა

წესები და პირობები

წესები და პირობები

1. მოწოდებული სერვისები შპს „ჰენდიმენი საქართველო“ მოქმედებს როგორც შუამავალი, აკავშირებს კლიენტებს პროფესიონალ ხელოსნებთან მომსახურებისთვის, მათ შორის, მაგრამ არ შემოიფარგლება: სანტექნიკა, ელექტრო შეკეთება და სახლის მოვლა. ჩვენ ვაადვილებთ ამ სერვისების დაგეგმვას და უზრუნველვყოფთ ხარისხს ყველა ხელოსნის შემოწმებით. 2. კონსულტაციის საფასური გარკვეული სერვისებისთვის, პირველადი კონსულტაციის საფასურია საჭირო ჯავშნის უზრუნველსაყოფად. ეს საფასური ფარავს თქვენი სერვისის მოწყობასთან დაკავშირებულ ადმინისტრაციულ ხარჯებს და გადასახდელია შპს ჰენდიმენი საქართველოსთვის დაჯავშნის დროს. 3. დაგეგმვისა და ხელმისაწვდომობის სერვისები ხელმისაწვდომია შეთანხმებით. თქვენ შეგიძლიათ დაგეგმოთ სერვისი დაგვიკავშირდით ტელეფონით, ელ.ფოსტით ან ჩვენი ვებსაიტის საშუალებით. ჩვენ ვცდილობთ მივიღოთ თქვენთვის სასურველი თარიღი და დრო, მაგრამ ხელმისაწვდომობა არ არის გარანტირებული. 4. ფასი და გადახდა მომსახურების ფასის გადახდა მოხდება უშუალოდ ხელოსანთან პირველადი კონსულტაციის შემდეგ. დასრულებული სამუშაოს ყველა გადახდა უნდა განხორციელდეს უშუალოდ ხელოსანთან და არა შპს „ჰენდიმენი საქართველო“-ს მეშვეობით. 5. გაუქმების პოლიტიკა პროფესიონალი ხელოსნის დროის სიმჭიდროვიდან გამომდინარე ჯავშნის გაუქმება არ ხდება, გადახდილი კონსულტაციის თანხა არ ბრუნდება. 6. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა შპს „ჰენდიმენი საქართველო“ არ არის პასუხისმგებელი პირდაპირი, ირიბი, შემთხვევითი ან თანმიმდევრული ზიანისათვის, რომელიც გამოწვეულია ნებისმიერი სერვისით. მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენ უზრუნველვყოფთ ყველა ხელოსნის კვალიფიკაციას, საბოლოო სამუშაოსა და გადახდაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება მხოლოდ ინდივიდუალურ ხელოსანს და კლიენტს. 7. მოქმედი კანონი წინამდებარე პირობები რეგულირდება და განმარტებულია საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად. 8. წესებისა და პირობების ცვლილებები ჩვენ ვიტოვებთ უფლებას ნებისმიერ დროს შევცვალოთ ეს პირობები. განახლებული პირობები ამოქმედდება როგორც კი ისინი განთავსდება ჩვენს ვებგვერდზე.